Träffat Cissi =o)

Imorse tog vi sovmorgon till halv 8.. sen lämnade jag Tindra kl 8 hos Lena..
Gick sen hem o bara tog det lugnt ett tag..

Efter 10 så tog jag mig en promenad bort till Tuna park..
Träffade Cissi där o vi gick o spanade lite.. Riktigt trevligt =o) Har ju inte träffats på ett tag nu..
Vid kl 1 så knallade jag hem igen.. usch vad varmt/kvaft det var =o/

Gick in på Ica Stenby o handlade lite mjölk o så..
Sen hemma strax efter kl 2.. Satte mig o bara tog det lugnt då..

Efter halv 3 var det dags att hämta hem prinssesan =o) Ute o lekte var dom när jag kom dit.
En bra dag hade dom haft iaf..
Vi gick bara hem o lekte lite =o)

Nu är det snart dags att laga mat.. makaroner o korv idag.. så det går fort att göra =o)

Imorgon händer inte så mycket som jag vet nu.. bara att Tindra går sista dagen hos Lena innan semestern börjar..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0