Träffat Jossa =o)

Idag har vi hunnit med mycket.. Har knappt varit hemma nånting =oP
Gick upp vid halv 9 imorse..

Halv 10 så träffade vi Marielle o Nova vid Målet.. Vi tog oss en promenad till Ica Stenby o handlade lite lunch..
Sen gick vi till lekparken här utanför hos oss så att barnen fick leka =o)

Till 11 så gick vi hem o käkade plättar =o)
Sen var det bara att gå iväg igen..

Efter kl 12 var vi hemma hos Jossa.. Tindra gick hela vägen dit.. så duktig är hon.. dockvagnen skulle hon klart ha med. men bättre det, än att hon sitter i sin vagn..
Fikade lite där.. *smaskens fika var det* =o)
o så gick vi ut i trädgården o satt o pratade.. *jätte trevligt*
Var så längesen vi träffades ju..

Efter kl 2 så gick vi därifrån.. gick då hem till min mormor o morfar o hälsade på.. Eftersom att vi var i närheten..
Plockade en burk vinbär att ta med hem.. *gott gott*
Så blev det en snabb fika där oxå =oP

Vid 4 gick vi därifrån.. Började så klart att regna lite när vi var på väg hemåt =o(

Hemma så blev det lite lek med Tindra o så kollade hon på Pippi, medans jag lagade mat..
La Tindra vid halv 8... så nu sover tösen min =o)
Har nyss tagit mig ett bad oxå..
Annars händer inte mycket mer här inte =oP

Imorgon får vi hoppas på bra väder.. ska träffa en kompis då.. o så måste jag gå till Ica Stenby.. Har 2 paket att hämta.. 
Borde egentligen ta o baka oxå... Håkan fyller ju år på lördag =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0