Träffat Sara =o)

Idag lämnade man Tindra kl 8 hos Lena..
Gick sen hem o tog det bara lugnt o fixade lite här hemma hela förmiddagen =oP

Efter 12 så knallade jag iväg o mötte Sara o barnen.. Vi gick till Vilsta o badade lite.. =o)
Innan kl 3 gick jag därifrån, för att gå o hämta Tindra..

Dom hade varit till Parken zoo idag.. jättekul hade dom haft.. Tittat på alla djuren.. apan berättade Tindra om, att den hade en bebis.. likadant kängurun =o) hehee.. så kul o höra..

Vi gick hem o lekte lite.. åskade lite när vi kom hem.. men kom iaf inget regn =o)
Tog sen o tvättade en maskin med svarta kläder.. konstigt att det jämt är så mycket tvätt?
Sen var det bara att börja laga mat för mig... Blev lasagne idag.. Skulle egentligen ätit potatis.. men det tar vi imorgon istället =oP


Håkan kom innan kl 7 =o) La Tindra vid halv 8.. då hade hon hunnit vara med pappa ett tag iaf =o)
Har bara hängt upp tvätten o duschat nu ikväll...
Snart dags för sängen..

Imorgon så blir det troligtvis att träffa lite vänner...

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0