Träffat vänner =o)

Usch vilken värme.. nu vill jag att det ska komma lite regn =oP

Tindra har varit hos Lena idag som vanligt =o)
Jag tog det bara lugnt efter att jag hade lämnat henne..

Till kl 10 så knallade jag hem till Madde... Vi satte oss på en filt ute i skuggan o snackade.. Längesen vi sågs ju..men det var trevligt iaf =o)
Efter kl 11 så var jag hemma igen.. käkade lite lunch då..

Till 12 så kom Tina o Göran o hämtade mig.. vi åkte hem till dom o drack kaffe..
Snackade en massa.. Så kul att ses =o)
Blev där till kl 2..

Gick till Ica stenby o handlade lite o sen hem o tog det lugnt en kort stund innan det var dags att hämta Tindra kvart i 3.. Dom hade mest varit inne hela dagen.. för varmt för att vara ute i nån lekpark.. =o)

Hemma så lekte jag med henne.. =o)
Efter halv 5 så kom mina föräldrar o Filip över o hälsade på.. Kul för Tindra att få träffa sin kusin =o)
Dom lekte en massa...

Innan kl 6 åkte dom hem.. o jag började laga mat då..potatis o skinka blev det. Tur att det bara var potatisen som skulle kokas.. så det var snabbbt klart..
Hann duscha av Tindra oxå, innan vi skulle äta =o)

Bäddade rent både Tindras säng o våran... så nu har man nya sängkläder =o)
Tindra somnade efter halv 8..

Imorgon så får vi se vad man hittar på.. Blir nog att träffa en vän iaf =o)

Fick en glad nyhet idag oxå.  en vän är oxå gravid.. så många man känner som är gravida.. men det blir ju många att gå mammalediga med iaf =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0