Bakat med Tindra =o)

Imorse gick man upp vid 7 som vanligt när det är vardag..
Fixade mig o Tindra iordning o åt frukost..

Lämnade Tindra kl 8 hos Lena... Sen gick jag hem en stund.. Fick veta att jag skulle jobba 9- 13:30 idag..
Så var bara att knalla iväg till Fröslundavägens förskola o jobba där.. Kul att få jobba lite iaf..

När jag slutat för dagen blev det bara att gå hem o ta det lugnt en stund, innan vi åkte iväg till Ica o handlade lite.
Sen hämtade vi Tindra vid tjugo i 3..
En bra dag hade hon haft.. =o)

När vi kom hem så blev det att jag tog o bakade en sockerkaka.. o Tindra fick vara med o hjälpa till.. det tyckte hon var kul =o) Så det lär bli flera gånger iaf.
Sen lekte vi lite oxå..

Tina kom över efter kl 5 o drack kaffe o satt o pratade lite.. *trevligt* =o)
Vid halv 7 gick hon hem o  då var det bara för oss att äta.. egen gjord pizza blev det idag.. *smaskens*
Sen la vi Tindra efter kl 7.. Prinsessan somnade direkt..

Har inte hänt mycket mer här inte.. kollat lite på tv bara..
Snart dags att krypa ner i sängen.. Så man orkar upp o jobba imorgon.. Skönt att det blir en kort dag då =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0