Barnkalas =o)

Idag blev det sovmorgon till kl 10 nästan =o)
Gick upp o åt frukost med Tindra o så blev det lite lek oxå..

Åkte till Max o käkade vid halv 1.. Sen var vi hemma vid halv 2 igen..
Slog in lite paket då.. Barnkalas var vi bjudna på idag..

Efter kl 2 så tog vi oss en promenad hem till Sara o Hasse.. Deras dotter fyllde 4 år, så hon skulle firas =o)
Tindra lekte en massa med barnen där..
Gott fikabröd o smaskig jordgubbstårta fick vi =o)
Satt o pratade en massa... *jätte trevligt*

Efter halv 6 så gick vi hem..  tog o diskade när jag kom hem..
Sen blev det att laga mat o äta vid halv 7...

La Tindra vid halv 8.. Nu händer inte så mycket mera här inte =oP

Imorgon är det Måndag igen.. då ska Tindra till dagmamman..  Jag får se vad jag hittar på.. kanske får jobba något? =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0