Barnparaden =o)

Imorse lämnade jag Tindra kvart över 8 hos Lena..
Dom skulle knalla ner till torget o sen gå med i barnparaden kl 12, ända till Parken zoo skulle dom gå..

Jag gick hem o vilade när jag hade lämnat Tindra...  Gick upp vid 11 igen.. =oP
Då åkte vi ner till stan o såg på barnparaden.. 1500 personer var det typ =o)
Träffade Tindra oxå... hon blev glad att se oss..

När dom hade gått iväg så gick vi o tog oss en fika på Smedjan..
Sen in på Ica o handla lite o så var det bara hem o baka för min del, medans Håkan var iväg o tränade..

Blev att jag bakade en rulltårta, en sockerkaka o chokladmuffins.. *mums* Så nu har man lite i frysen iaf =oP
Till  halv 4 så åkte vi o hämtade Tindra borta vid parken zoo...

En lång men bra dag hade det varit, typiskt att vädret inte kunde bjuda på sol istället.. Dom hade kollat på Zillah o Totte som uppträdde =o)

Åkte sen hem o lekte lite med Tindra o så blev det att äta mat oxå..
La Tindra efter halv 7, helt slut var hon.. men det förstår jag..

Händer inte så mycket här.. kollar lite på fotbollen bara...
Imorgon så får vi se vad jag ska hitta på..  kanske får man jobba? =o)

Funderar på att åka iväg på en kryssning snart.. men får se hur det blir med det =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0