En hel del idag =o)

Lämnade Tindra kl 8 hos Lena, som vanligt då..
Sen gick jag bara hem o tog det lugnt en stund..

Vid kvart i 10 så skjutsade Håkan mig till Flöjtvägens förskola, där jag jobbade idag mellan 10- 14 =o)
Var en bra dag iaf..
När jag slutade så kom Håkan o hämtade mig.. så snällt.. =o)

Vi åkte hem o tog det lugnt en stund innan vi gick o hämtade Tindra..
Ute o lekte var dom i det fina vädret =o)

Direkt när vi hade knallat hemåt, så åkte vi iväg till Håkans föräldrar o hälsade på..
Blev där enda till efter kl 5.. Fikade lite o satt o pratade.. *trevligt*

När vi kommit hem så var det bara att leka lite med Tindra, medans Håkan lagade mat =o)
Käkade efter kl 6..

Halv 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på.. *kul med besök* =o)
Fikade lite, pratade o satt o kollade på en massa bilder, sen Tindra fyllde 3 år o fram till i maj i år =oP
Dom åkte hem innan kl 8 o då la sig Tindra o sov..

Imorgon så får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ska du ha! Han blev toknöjd över sin dag! Hoppas allt är bra med er.

2009-06-10 @ 18:30:02
Postat av: Anonym

Ja det ska bli kul o få komma ut lite! Hoppas på fint väder bara. Klart ni får låna...men det är en lyxvagn ska ni veta =oP Den är vääääldigt varmt oxå om somrarna. Det finns bara ett öppningsbart fönster, för det är en vintervagn!

2009-06-10 @ 19:23:52
Postat av: Dessi

Det är jag som skickat båda kommentarerna, förstår inte varför namnet inte vill med!

2009-06-10 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0