Jobbat =o)

Lämnade Tindra kl 8 imorse hos Lena.. Jätte glad var hon för att få gå dit... har säkert saknat sina kompisar en massa =o)
Sen gick jag hem o la mig =oP

Uppe innan halv 11  o så skjutsade Håkan mig till Skogstorp där jag skulle jobba idag..
Fint väder var det, så vi passade på att äta lunch ute =o)
Sen blev det regn o då var det bara att hålla sig inne resten av dagen =oP

När jag slutade kl 4 så kom Håkan o Tindra o hämtade mig..
Tindra hade haft en jättebra dag.. Dom hade varit ute i Mesta med dagmammorna o firat midsommar.. Dans kring midsommarstången o så.. =o)

Vi åkte o handlade lite på Ica.. Har lekt lite med Tindra oxå, sen vi kom hem..
Nu ska vi snart äta lite.. *hungrig*

Annars ikväll händer inte mycket.. Tråkigt väder är det ju oxå =o(
Hoppas på bättre imorgon..

För då har vi fullt upp.. Ska ju fira midsommar med våra vänner =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: bitte

Tipsar om den nya gratissidan.



Vad sägs om lite glass nu i sommar? Helt gratis

http://www.sommarglass.com/?r=975

2009-06-18 @ 21:09:43
URL: http://lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0