Kryssningen =o)

Nu är vi hemma igen från kryssningen..
Har haft det så bra.. så skönt att komma bort från stan lite =o)

I måndags började vi ju med buss upp till Stockholm.. Tindra satt still hela tiden o somnade en liten stund..
Sen gick vi på båten upp till hytten o lämnade allt o så bara ut  o kolla runt..
Tindra fick vara i bollhavet.. *en favorit* hon ville vara där hela tiden..
Vi träffade även på mumintrollet o lilla My.. Tindra var lite blyg först.. men sen gav hon iaf lilla My en kram =o)
O så var vi nere i tax freen o handlade oxå..
kl 8 så var det dags att äta buffé.. mm.. massa gott åt man då..  =o)

Sen gick vi o satte oss o drack lite, för mig blev det då alkoholfria drinkar =oP Men det tar jag igen sen, när bebisen kommit =oP
o så gick vi o spelade lite på automaterna oxå.. *ett måste*
Tindra somnade i sulkyn vid 11..
Vid 12 så gick vi o satte oss o kollade på några som uppträdde =o) Hög musik var det, men Tindra sov iaf.. så duktig min prinsessa =o)
Kl 2 svensk tid kom vi i säng..

Uppe redan efter halv 6 på morgonen.. Frukosten serverades ju typ då..
Så då fick man äta god frukost.. så mycket att välja på =o)

Gick sen ut i Helsingfors o spanade lite.. Tur att det inte regnade iaf..  =o) Var tillbaka på båten efter 1 timme igen..
Tog det då lugnt.. o så gick vi o badade i bubbel poolen.. det tyckte Tindra om...  =o)
Sen tillbringade vi kvällen av att se nån show o så var det uppträdande igen..

Imorse var det bara att äta frukost o så packa ner allt som man hade handlat...
Sen gick bussen hem vid halv 11..

När vi kom hem var det bara att packa upp allt.. o så la vi oss o vilade en stund.. Behövdes verkligen =oP
Annars har vi inte gjort så mycket..

La Tindra vid 7.. o så har jag tagit mig ett bad..
Snart dags att sova..

Imorgon så ska jag jobba.. 11- 16.. *Jippi* =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Verkar som ni haft roligt iaf =o)

2009-06-18 @ 07:35:28
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/
Postat av: Madde

Låter som ni haft det bra, härligt =)

2009-06-18 @ 19:25:00
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0