Kurs...

Lämnade Tindra som vanligt kl 8 hos Lena..
Sen tog jag mig en promenad i det fina vädret ner till stan..

Kvart över 9 så var jag på kursen som började idag..
Behöver iaf inte gå där varje dag.. *vilken tur* =o)

Kl 12 gick jag hem, då orkade jag inte vara kvar =oP
Tog det lugnt en stund hemma innan vi hämtade Tindra efter kl 1..

Åkte direkt o träffade Sara o Hasse o barnen.. o så fick ju Tindra bada i deras pool oxå =o)
Blev bara där i nån timme =o/
För sen var vi tvungna att åka till Håkans föräldrar..
Håkans pappa hade stuckat foten.. så till vårdcentralen fick dom åka..

Vid kl 6 var vi här hemma igen.. käkade lite mat o duschade av Tindra innan hon skulle sova..
Har bara tagit det lugnt nu ikväll..

Håkan är iväg nu o hämtar sin pappa från akuten.. han har suttit där hela kvällen =o( var visst en spricka i foten..

Ska snart sova.. är as trött.. =o/

Imorgon får vi se vad vi hittar på..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0