Lunch med Sarah =o)

Idag var det dags för kursen igen..  Lämnade Tindra efter kl 8..
O så knallade jag iväg i  det fina vädret =o) Satt ute i solen ett tag innan jag började kvart över 9..

Lång tråkigt o sitta på kursen hela förmiddagen..
På lunchen så träffade jag Sarah.. vi gick till HM.. jag shoppade lite kläder.. ett par kortbyxor åt Tindra o så lite bebiskläder åt Rebeckas dotter =o)
Sen gick vi o tog oss varsin glass...

Kl 1 var det dags att vara på kursen igen.. =o/ gick iaf fort på eftermiddagen...
Slutade kl 3 o då kom Håkan o Tindra o hämtade mig..
Vi åkte o handlade lite på Ica o så hem o tog det lugnt..

Käkade lite mat vid kl 5...  o så lekte vi med Tindra..
Sen kom mina föräldrar över o fikade vid halv 7.. =o)
Dom hade köpt jättefina kläder åt Tindra... *tack tack*

Tindra lekte en massa med morfar =oP
Innan kl 8 åkte dom hem.. o då la vi Tindra..
Har inte blivit så mycket mer gjort här =oP

Imorgon är Tindra ledig =o) Då har vi en massa planerat..
Måste ju passa på att umgås med håkan nu medans han är ledig..
Han börjar på jobb praktik på måndag, o då hinner man inte se han så mycket =o(

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0