Pokerkväll =o)

När jag hade lämnat Tindra imorse, så gick jag hem o la mig igen..  =oP
Gick upp vid halv 11 igen..  Åt lite frukost då..

Sen åkte vi ner till stan.. eller Håkan valde att gå o träna istället =oP
Jag var det arbetsförmedlingen o fixade med pappren så jag får pengar =o)
Sen var jag in på HM o kollade lite.. Handlade ett par byxor åt Tindra o så hårfärg..

Även en sväng in på Åhlens o hanldade lite.. Köpte en parfym åt Håkan..

Håkan kom o hämtade mig efter kl 1.. Då åkte vi hem o fixade lite.. Jag diskade bort all disk..
Sen hämtade vi Tindra kvart i 3.. En bra dag hade hon haft =o)
Åkte till Ica Maxi o handlade lite för helgen bara..

Hemma så blev det att fortsätta med städningen.. Håkan dammsög o jag torkade fläkten o spisen.. Nu är det fint här =o)
Käkade sen lite mat o så tog jag mig en dusch..

Snart får vi besök av Danne, Carro, Håkan o Jeanette.. Blir poker hos oss ikväll.. *trevligt* =o)

Imorgon får man hoppas på bättre väder, så man kanske kan gå till Vilsta marknaden o lite annat..

Allt för mig!

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0