Regn, regn o regn =o/

Usch vilket skitväder vi har idag.. bara regnar hela tiden.. Hoppas på bättre väder till midsommar.. =o)

Hade ju besök här igår kväll.. Askul hade  vi.. kl 2 inatt gick dom hem..  men så kul har jag inte haft på länge =o)
Blir snart igen o ses.. 

Sovmorgon blev det till kvart i 11.. Då vaknade Tindra, så då åt vi lite frukost o lekte lite..
Sen blev det att jag tog o färgade håret oxå..  Så nu är det fint ;o)
Tog o tvättade en maskin oxå..

Åkte iväg vid halv 4  hem till min mormor o morfar o hämtade rabarber.. så nu kan man baka lite =o)
Så vidare efter det till Håkans föräldrar o fikade... *trevligt*

Hemma igen efter kl 6.. Då blev det att äta mat.. o så diska bort all disk oxå.. 
Tindra la sig efter kl 7.. o somnade direkt..

Här blir det bara lugnt ikväll... ska ta o packa lite bara.. =o)

Imorgon så åker vi på kryssning.. =o) Hoppas på bättre väder..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0