Solat i Vilsta =o)

 Vilket fint väder det har varit idag med =o)
Lämnade Tindra kl 8 hos Lena.. Sen så tog jag o gick en promenad.. lika bra att passa på =oP

Träffade Rebecka halv 10... Vi knallade ner till stan o tog oss en fika inne på Smedjan..
O så gick vi o kollade lite i affärerna oxå..
Köpte ett par till sommarbyxor åt Tindra.. O så köpte jag solkräm åt henne oxå.. behövs ju verkligen i sånt här väder.. Vid halv 12 så var jag hemma igen.. Blev att ta det lugnt ett tag då...

Efter 12 så åkte jag o Håkan till Vilsta o solade lite.. *skönt*
Åkte därifrån vid kvart över 2..
Hem en snabb sväng då, innan vi gick o hämtade Tindra vid tjugo i 3..
Ute o lekte var dom iaf när vi kom dit..

Jag o Tindra gick hem, medans Håkan åkte o tränade istället..
Här hemma blev det lite lek.. la lite pussel o läste en bok =o)

Håkan kom hem innan kl 5.. 
Jag diskade lite då.. o så gjorde Håkan mat =o)

La Tindra innan kl 7.. så prinsessan sover nu..
Kvällen här blir lugn.. ska kolla på Färjan bara.. =o)

Imorgon så får vi se vad man hittar på...

Allt för mig!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0