Till barnmorskan.. =o)

Var hem till min mormor o morfar  med mamma o Filip på förmiddagen.. Satt ute i skuggan där.. o sen gick vi in o fikade =o)
Kl 1 så knallade jag hemåt i värmen.. *usch*

Tog det lugnt hemma en stund innan jag hämtade Tindra efter kl 2..
Vi tog o gick ner till stan.. skulle ju vara hos barnmorskan kl 3 så..

Allt såg bra ut iaf.. o Tindra var jätteduktig hela tiden =o) Tyckte det var kul att få höra bebisens hjärtljud =o)
Var klara efter en kvart o då knallade vi hemåt..
Usch vilken värme.. nu tänker jag inte gå ut o gå mer i onödan, när det är så här varmt...

Hemma så lekte jag med Tindra en stund o så kollade hon på Pippi..
Blev sen att hon gick ta en snabb dusch o sen jag oxå..

Lagade sen mat efter kl 6.. makaroner, korv o köttbullar blev det.. Så maten var klar när Håkan kom hem från praktiken efter halv 7..
La Tindra vid halv 8..

Nu är det snart dags att sova =oP

Imorgon så ska jag gå på kursen.. sen får vi se vad man hittar på..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0