Till barnmorskan =o)

Uppe efter kl 7 imorse.. åt frukost o fixade iordning mig o Tindra..
Lämnade sen henne hos Lena..
Jag gick hem o vilade då.. fanns inget annat att göra ju =oP

Vid halv 12 så åkte vi till Ica Maxi o handlade..
Var hemma efter 12 igen... snabbt gick det att handla =o)

Jag gick o hämtade Tindra vid halv 1.. Vi gick heme en kort stund o tog det lugnt..
Sen var det bara att åka iväg igen vid kl 1..

Tjugo över 1 så var vi på ögonkliniken.. Gick jättebra där för Tindra. Hon är så duktig =o) o det verkar gå åt rätt håll oxå..
När vi var klara där så tog vi oss en fika i deras cafeteria..
Sen  gick vi o hälsade på Håkans mamma..
Hon ska få komma hem imorgon =o)
Satt där i nån timme innan vi var tvugna att åka ner till stan..

Hade tid hos barnmorskan halv 4..
Allt såg jättebra ut o så kul att få lyssna på hjärtljuden =o)
var klara där vid 4, så då åkte vi hem...

Hemma blev det lite lek med Tindra o så käkade vi stuvade makaroner o korv.. *supergott* =o)
La Tindra halv 7.. Så prinsessan sover nu...

Kvällen annars blir bara lugn... Blir nog bara att kolla på tv.. =oP

Imorgon så får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0