Träffat Sandra =o)

Uppe efter kl 7 imorse.. Lämnade Tindra kl 8  hos Lena..
Sen gick jag hem o tog det lugnt..

Innan halv 12 så åkte jag o Håkan ner till stan o fixade lite ärenden..
Till halv 1 så träffade vi Sandra o Thindra.. Tog oss en glass i det sköna vädret  o satt o pratade =o)

Efter halv 2 så åkte vi iväg till Ica o handlade färsk potatis.. fanns inget igår när vi storhandlade.. =o/
Sen hem o tog det lugnt en stund, innan vi gick o hämtade Tindra..

En bra dag hade hon haft idag.. hade saknat sina kompisar..
Vi gick hem o fick besök utav Tindras morfar efter kl 3..
Så Tindra lekte en massa med honom.. innan han åkte härifrån vid 4..

Då åkte vi oxå iväg.. till Fröslunda centrum blev det..
Jag gick till apoteket o Tindra o Håkan gick in på Ica o handlade lite åt Håkans föräldrar..
O så åkte vi ut till dom o lämnade varorna..

Hemma igen vid kl 6..  Blev att duscha Tindra då, medans Håkan lagade maten =o)
O så passade jag oxå på att ta en dusch..
Nu har vi nyss lagt tösen.. Händer inte mycket mer här inte..

Imorgon så ska jag börja på kursen genom arbetsförmedlingen.. får man se vilket skit det är!
Kan ju hoppas att man får jobba istället =o)

Allr för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0