Tuna park =o)

Usch vilket tråkigt väder det har varit idag =o(
Lämnade iaf Tindra kl 8 som vanligt..

Jag hade inget jobb idag, så jag gick hem o la mig igen =oP
Vaknade sen vid 11 o då var det bara att kliva upp...

Jag o Håkan åkte till Tuna park vid 12..
Handlade ett par shorts till mig, o sen köpte vi en student sak åt Sandra..
o så blev det även en present åt Ester.. Tindra ska ju på barnkalas på söndag =o)
Så nu har man handlat det klart...
O så köpte jag även en skjorta åt Håkan.. *superfin* =o)

Var hemma igen efter kl 1.. Då tog vi det bara lugnt..
Håkan åkte iväg innan kl 2..

Jag gick o hämtade Tindra vid tjugo i 3 i regnet.. *usch* Nu vill jag ha sol igen..
Vi gick hem o lekte lite..
Håkan kom hem precis efter oss..

Jag tog o tvättade fönstrerna i vardagsrummet.. Behövdes verkligen... Så nu är det fint =o)
o så dammsög jag oxå.. O sängkläderna bytte Håkan..

Ikväll har vi inte gjort så mycket.. bara käkat mat o lekt med Tindra..
La henne vid halv 7... så prinsessan sover sött nu =o)

Har hunnit med att duscha oxå..  nu blir det bara en lugn kväll här hemma..

Imorgon så är det fullt upp.. ska handla på fm.. o så ska vi till ögonkliniken med Tindra på em.. men vi ska även till barnmorskan oxå =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0