Vilstamarknad =o)

Hade jätte trevligt här hemma igår kväll.. Strax innan kl 1 inatt åkte dom hem..
Men kul med besök =o)

Uppe efter 9 imorse, då ville inte min prinsessa sova mer =oP
Åt lite frukost o fixade oss iordning..

Vi tog o åkte till Vilstamarknaden efter kl 10..
Inte så mycket folk där, o inget regn..*skönt*
Tindra fick åka en karusell oxå, tyckte hon var jätte kul =o) hehee ville åka flera, men det fick hon inte.. 30 spänn för en biljett.. *dyrt*
Köpte ett par solglasögon åt henne oxå o så lite godis..
o chokladtoppar blev det oxå... *ett måste* =o)

Hemma igen vid halv 1.. la Tindra efter kl 1.. o så gick vi oxå o la oss.. =oP
Lite vila måste man ju få..

Gick upp vid halv 4 igen... fast känner mig trött än =o/
Tindra sitter o pusslar nu..

Vid halv 6 så kommer Sara o Hasse över.. blir wii kväll här hemma =o)
Ska äta mat med dom oxå.. så hoppas tiden går fort nu, för jag är hungrig =oP

Ha en bra kväll!

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0