Fikat hos Ewe =o)

Tisdag idag.. Usch vilket skitväder det var imorse när jag gick o lämnade Tindra hos Lena kl 8..

Jag hade inget jobb på förmiddagen så jag knallade hem till Ewe o fikade där.. Jätte trevligt var det att ses =o) var ju längesen sist..  Får träffas snart igen =o)


Efter 10 så gick jag därifrån.. Tog då bussen ner till stan.. Först till Arbetsförmedlingen o fixade med pappren så jag får pengar.. =o) Usch vad mycket folk det var där =o/


Sen till Försäkringskassan o pratade lite med dom.. Inge folk där alls.. så skönt att slippa köa =oP
Sen till 11 när jag var klar tog jag bussen hem igen..

Hemma blev det bara att äta lite o ta det lugnt..
Sen så gick jag till Fröslundavägens förskola.. Skulle jobba där kl 13 - 16:15..
Blev iaf en lugn eftermiddag... =o)

När jag slutade så var det bara att knalla o hämta Tindra.. Ute var dom när jag kom dit.. O bra dag hade hon haft..
Vi gick hem o tog det bara lugnt o lekte lite..

Käkade mat efter kl 6.. Nu har man nyss lagt Tindra.. =o)

Ska umgås med Håkan nu =o)

Imorgon så ska jag jobba förmiddag, som jag vet nu iaf =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0