Fredag den 13...



Började dagen med att dom ringde o frågade om jag kunde jobba 8 - 13 o det kunde jag ju..
Så det var bara att fixa iordning Tindra o sen lämna henne hos Anki..

Sen var det bara för mig att skynda mig bort till Stensborgsgatans förskola..
Blev en lugn dag där.. o skönt att sluta tidigt på en fredag =o)

Hämtade Tindra när jag slutade.. Dom hade bakat bullar, så då fick Tindra ta med några hem =o)
Sen gick vi o mötte min mamma o tog en liten promenad med henne..

Sen hemma så blev det lite lek med Tindra bara =o)
Håkan kom hem efter 5, med pizza.. *gott gott*
O sen blev det att smaka Tindras bullar oxå... Supergoda var dom..

Kvällen blev bara lugn hemma.. spelade nintendo wii =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Sa ju att ni säkert skulle få bullar med er hem =o)

2009-03-14 @ 17:13:31
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0