Haft besök.. =o)

Igår så orkade jag inte skriva...
Men dagen var bra.. =o)

Var till BVC med Tindra på eftermiddagen
Hon klarade allt jättebra... *stolt*
Hon väger 15 kg o är 98 cm lång =o)

-------------------------------------------------------------------------

Imorse gick vi upp vid 7.. Fixade oss iordning o åt frukost..
Lämnade Tindra efter kl 8 hos Lena..

Gick sen hem o städade rent i Tindras rum.. så nu är det fint..
Måste snart börja rensa ut lite saker ur hennes rum =oP

Efter 11 så var det bara att knalla iväg.. Skulle ju börja jobba halv 12 på Tunavallens förskola idag...
En lugn dag blev det.. Slutade kvart över 4..

Håkan hämtade mig då o vi åkte o hämtade Tindra..
Sen vidare till Ica o handlade lite fikabröd o mat =o)

Hemma så var det bara att börja med maten.. o Tindra satte sig o kollade på Pippi som vanligt..

Vid 7 så kom mina föräldrar över o fikade.. *trevligt* Så kul med besök..
Tindra lekte en massa med dom =o)

Efter 8 åkte dom hem.. o då så la sig Tindra oxå.

Nu ska man snart själv ta sova oxå..


Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0