Haft Sara på besök =o)

Tindra fick vara hemma idag oxå..
Så imorse vid halv 9 så kom Sara över o drack kaffe =o)
Så trevligt med besök.. Satt o snackade en massa..
Vid halv 11 så gick hon hem..

Jag o Tindra tog då o lekte lite..  o sen blev det att äta lunch innan 12..

Sen la jag Tindra.. Passade på att skura golven medans hon sov.. =o)
O hängt upp tvätten oxå..

Ska snart hänga upp ännu mera tvätt.. Passar på att tvätta medans man är hemma =oP


När Tindra hade vaknat ville hon se på Pippi..
Så då passade jag på att tvätta några fönster.. så nu är det snyggt =o)


Har ätit mellis nu oxå.. Tindra sitter o ritar lite o jag tar en paus här =oP



Ska hänga upp tvätten nu o så ska jag ta en dusch..


Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0