Helgen =o)

Börjar med att skriva om lördagen..

Vi var nere till stan en snabb sväng vid halv 12..
Sen så var vi till Folkhögskolan, som hade öppet hus..
Min kusin Andy går där o dom visade upp saker som dom hade tecknat  o så.. As häftigt =o) Tog oss en fika där oxå..


Sen var vi hemma vid 2 igen.. Då tog vi det bara lugnt..


Åkte iväg vid halv 5.. Handlade lite fika bröd på Ica i Fröslunda.. Sen hämtade vi upp min pappa nere på stan o skjutasade hem honom..


Vi åkte vidare till Max o käkade... o efter det blev det att åka hem till mina föräldrar o fika.. *trevligt*
Satt där o snackade lite o Tindra lekte med morfar.. =o)

Var hemma vid 7 igen..

Kvällen blev bara lugn.. Släckte ju ner allt ljus halv 9, som man skulle göra =o)
Vi satt med värmeljus i hela lägenheten o spelade ett frågesport spel.. *as kul*



Söndag idag då..
Sov till 10 imorse.. Så skönt så.. Fast Tindra var vaken redan efter 8.. Men hon fick sitta o kolla på film i sitt rum medans jag sov =oP

Åkte iväg till Tuna park  vid halv 1.. Gick där o spanade.. men köpte bara en present åt Micke.
Sen var vi hemma igen vid 2..

Åkte iväg till Micke o Lena innan kl 3.. skulle ju fira Micke.. =o)
Håkans föräldrar o Erik kom oxå dit.. Trevligt att träffa allihopa..
Fick en massa fikabröd o tårta.. *smaskens*

Åkte därifrån efter kl 5.. Då var det bara att åka till Ica Maxi o handla mat för veckan.. =o)
Sen hem o Håkan lagade mat direkt..
Käkade lite o la sen Tindra, så nu sover tösen min.. =o)

Resten av kvällen blir bara lugn.. Ska umgås med Håkan ;o)

Imorgon ska Tindra till  Lena..
Jag vet inte om jag jobbar en.. men annars så ska jag träffa Rebecka =o)

Allt för mig nu =o)

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag var ju på fest så min lägenhet var helt klart nersläckt men på festen släckte vi också, värmeljusen kom fram. supermysigt =) Däremot spelade vi lite musik dock... men men, ngt måste man ju få göra.

2009-03-29 @ 20:33:35
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0