Jobbat heldag =o)

Ja idag har man jobbat sen kl 8 imorse till kl 16..
Jobbade på Tunavallens förskola.. Var en lugn dag där..
Ute på förmiddagen o inne på eftermiddagen =o)

Håkan kom o hämtade mig när jag slutade..
Vi åkte o hämtade Tindra hos Lena. Ute o lekte var dom när vi kom..
Åkte direkt till Ica o handlade lite..

Hemma så diskade jag.. o så fick Tindra bada =o)
Håkan gjorde mat under tiden.. Potatis, fisk o spenat blev det idag =oP
Har inte ätit spenat sen jag var liten, o då tyckte jag inte om det.. Men nu var det faktiskt inte något större fel... Hehhee man ändras visst =oP

La Tindra vid 7.. Efter att ha läst NIcke Nyfiken för henne..
Hon somnade direkt...

Har hunnit med o ta ett varmt bad o bara tagit det lugnt =o)

Imorgon får man se om man får jobba.. Annars så ska jag träffa en vän =o)
Ska sova nu..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0