Jobbat =o)

Grattis Sandra som fyller år idag =o) Hela 25 år =oP Hoppas din dag har varit bra..

Imorse tog vi sovmorgon till halv 8.. Sen åt vi frukost o fixade oss iordning..
Lämnade Tindra vid kvart över 8..

Jag knallade då bort till Stensborgsgatans förskola där jag skulle jobba idag =o)
Hade aldrig varit där förut, men var inte svårt att hitta..
Kom dit till 9.. fast jag skulle börjat halv 10 =oP
Så jag fick börja direkt då..

var en lugn dag där.. Vi gick till Eskilsparken på förmiddagen.. men usch vad kallt det var att vara ute i det här skitvädret.. *försvinn snö*

När jag slutade kvart över 4 så kom Håkan o hämtade mig.. Vi åkte o hämtade Tindra..


Hemma så blev det lite lek med Tindra.. Satte oss o ritade lite, innan jag skulle börja med att skala potatis.. Sen så käkade vi efter kl 6..


La Tindra nyss, så tösen sover nu =o)
Händer inget mera här ikväll inte.. sängen som väntar snart =oP

Imorgon så blir det nog inget jobb, jag ska till BVC med Tindra efter lunch..
Så om jag blir ledig på förmiddagen så ska jag hem till en kompis o fika =o)

Allt för mig nu =o)

Kram


Kommentarer
Postat av: Michaela

vem har gjort din bloggdesign?

2009-03-10 @ 22:01:16
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0