Kristinehamn =o)

Lördag morgon o man var uppe redan innan kl 7! =oP
Duschade o fixade mig iordning..
Sen så åt jag frukost med Tindra o Håkan.. =o)

Efter 9 så åkte vi härifrån.. Åkte o hämtade upp Michis, som oxå skulle med oss =o)
Sen så började färden mot Kristinehamn..

Var framme strax innan 11.. Så då var det bara att gå upp till Cizzi, Fredrik o Filip..
Blev paket öppning då.. Först fick Tindra en massa paket att öppna.. Dom hade ju inte firat henne när hon fyllde år..
Tindra fick en massa my little ponny o sen ett pat Hello kitty strumpor/tofflor..
O så det största paketet som hon fick.. var en bil med en släppvagn o så en häst..
Tack så mycket.. Tindra tyckte om allt.

Så nu måste man verkligen börja rensa ut i hennes rum.. så mycket saker.. *phuu* Går inte o ha kvar allt helller..

Sen så fick Cizzi öppna paket eftersom att det var henne vi skulle fira =o)
Hon blev iaf glad för presenterna som vi hade köpt.. *bra det*
Michis hade målat 2 jättefina bilder åt dom.. porträtt av både Cizzi, Filip o Fredrik.. *jätte snyggt* =o)

Blev hungriga vid 12, så då åkte blev det att Håkan åkte till Mc donalds o handlade mat åt oss =oP
Cizzi hade gjort alkoholdrinkar oxå.. fast tur att det fanns alkoholfria oxå.. eftersom att man inte får dricka nu...

Sen så fick dom reda på hemligheten.... Att Tindra ska få ett syskon i September =o)
Jätteglad blev Cizzi... hehee =o)

Sen till kl 1 så kom mina föräldrar o min mormor dit oxå.. Så då fick hon mer paket.. o jag fick en skraplott o 100 kr för att jag hade namnsdag då =oP

Sen blev det fika.. Jättegoda bullar o kakor  hade min syster bakat =o) O så blev det tårta oxå.. den var jättegod.. den hade hon oxå bakat.. =o)

Vid 4 så åkte vi hemåt.. Var hemma innan kl 6 igen..
Kvällen blev bara lugn hemma..
Var så trötta, så vi la oss efter halv 11 =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0