Lång dag, men äntligen helg nu =o)

Igår så var jag ledig =o) Gjorde inte så mycket..
Bakade en tårta på eftermiddagen.. o så åkte vi till ÖB..
Vid 7 så kom mina föräldrar över o åt tårta o lekte med Tindra =o)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag var man uppe redan kvart över 6.. bara att fixa sig själv o Tindra iordning..

Sen så åkte vi o lämnade Tindra efter halv 7 hos Lena..
O så skjutsade Håkan mig till Slagsta..

Började jobba kl 7 på Norrvallavägens förskola.. Blev en lugn förmiddag där.. Var ute i det fina vårvädret...
Slutade sen kl 11.. Så då var det bara att ta bussen vidare..

Skulle ju börja jobba kl 12 på Stensborgsgatans förskola..
En lugn eftermiddag blev det där =o)
Slutade strax efter 4.. Då kom Håkan o hämtade mig..

Vi åkte o hämtade Tindra... Hon hade haft en jättebra dag..
Dom hade varit på munktell arenan hela förmiddagen o sprungit runt där =oP
O så hade dom gått o ätit på Mc donalds efteråt =o)

Vi åkte direkt till Coop forum o handlade lite mat för kvällen o så till bolaget oxå.. Usch vad mycket folk det var =o/

Kvällen här hemma har bara blivit lugn.. Lekt en massa med Tindra.. Sen efter 8 orkade inte Tindra vara vaken mer... =oP

Skönt att det äntligen är helg =o)
Har en hel del planerat imorgon..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil? =)

2009-03-20 @ 22:21:16
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0