Måndag 9 Mars =o)

Måndag igen då.. konstigt att helgen jämt ska gå så fort =oP

Imorse gick vi upp vid 7.. fixade oss iodning o åt frukost..
Lämnade sen Tindra hos Lena kl 8..

Jag tog bussen ut till Hällby då.. Skulle jobba på Ekenhillsvägens förskola idag..
9 -13 så en lugn o kort dag blev det.. *skönt*
Var ute hela förmiddagen.. men det kändes som vår ute idag.. så nu hoppas jag fan inte på mera snö!

När jag slutat så  blev det att hämta Tindra.. Hon blev jätte glad att se mig =o)
En bra dag hade hon haft..
Vi gick hem o lekte lite när här hemma..

Åt fruktsallad till mellis idag.. Populärt från Tindras sida =o)

Nu sitter Tindra o kollar på Pippi..
Snart så kommer Håkan hem oxå..

Nu ska jag fixa lite...

Imorgon så ska jag jobba.. 9:30- 16:15.. *JIppi* =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Desiree svarar

Ja den gillar jag med, speciellt tallrikarna. Lite annorlunda =o)

2009-03-10 @ 09:30:08
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0