Måndag igen då =o)

Igår så gjorde vi inte alls så mycket..
var bara o handlade på Ica Maxi o så till Håkans föräldrar o hälsade på..
Kollade Beck film på kvällen bara =o)



Idag är det Måndag igen..
Fick veta imorse innan 7 att jag skulle jobba.. 7:50 . 14:00 =o)


Så det var bara att göra iordning oss snabbt o sen lämna Tindra hos Anki..
Sen så knallade jag bort till Djurgårdens förskola..

Blev en lugn dag där.. ute på förmiddagen.. Slutade redan halv 2, eftersom jag inte tog nån rast.. =o)

Så då var det bara att gå o hämta Tindra.. bra hade hon haft det..
Hemma så lekte vi lite o Tindra har även kollat på film..

Håkan kom hem efter 4.. Han har blivit förkyld, så ingen träning idag för honom inte. =o/
Ska snart ta o äta lite mat.. o så ska jag ta mig ett varmt bad.. =oP
Sen blir det bara att lägga Tindra o kolla lite på tv..

Imorgon så ska jag träffa Ewe o så måste jag till arbetsförmedlingen oxå..
Sen börjar jag jobba kl 13:00 - 16:15...


Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0