Möte.. =o)

Imorse gick vi upp innan kl 7.. Käkade lite frukost o sen var det bara att kila iväg till dagmamman..

Sen var det bara för mig att gå till Fröslundavägens förskola o jobba.. 8- 15:30


Efter att ha jobbat så kom Annso o mötte mig.. Vi åkte bort mot munktell.
Skulle ju på möte med personalpoolen halv 5..
Mötet var klart strax  innan kl 6..
Då kom min pappa o hämtade mig o skjutsade han hem mig..

Hemma så hade Håkan börjat laga mat. o Tindra blev glad att se mig =o)
När vi käkat så var det bara för mig o lägga Tindra.. så tösen sover nu..

Imorgon så ska man jobba på samma ställe.. börjar redan halv 8 till 4..

Ska snart ta o sova =oP

Allt för mig!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0