Till vårdcentralen...

Tindra sov ganska bra i natt, men jag kunde typ inte alls sova =o/

Vi gick iaf upp innan kl 8.. Åt lite frukost o fixade oss iordning.
Sen så ringde jag till distriktsköterskan.. Fick en tid dit kvart i 2 med Tindra..

Vi tog det bara lugnt här hemma på förmiddagen.. satt o pysslade lite bara..
Sen åt vi lunch vid 12..


Efter halv 1 så gick vi ut i det fina vädret.. =o)
Gick till Ica stenby o hämtade 2 paket =o) Hade köpt ett bamse regnställ till Tindra på tradera.. 100 spänn för allt.. billigt o bra.. o det var jättefint.. o så hade jag köpt en massa doftljus billigt oxå =o)

Sen så gick vi till Fröslunda vårdcentral.. kom dit till halv 2 redan.. så det var bara att sitta o vänta..


Sen blev det iaf Tindras tur.. Hon tittade på Tindras ögon o sa att det var irriterade. en lätt ögoninflamation.. så recept skrev hon ut.. Tindra var så duktig hela tiden =o)
Gick till apoteket i fröslunda o hämtade ut det.. o så gick vi bara hem..


Hemma så satte sig Tindra o kollade på Pippi.. Jag passade på att hänga upp tvätt o dammsuga lite..
Har tvättat alla sängkläder idag..


Nu ikväll så har vi bara ätit o nyss har vi lagt Tindra.. Så nu sover hon.. får se hur länge hon sover.. Annars får hon komma in o lägga sig i våran säng om hon inte kan somna om..


Imorgon ska Tindra till dagmamman igen.. Jag ska jobba 8- 13.. En kort dag =o)


Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0