Tjejmiddag =o)

Imorse var man uppe vid halv 7.. Bara att fixa sig iordning o äta frukost.. Sen göra Tindra klar..
Lämnade henne hos Anki efter halv 8..

Sen var det bara för mig att knalla till Fröslundavägens förskola..
Började 8 o slutade kl 1..
Var en ganska stökig dag där..

När jag slutade var det bara att gå o hämta Tindra...
Vi gick en promenad o mötte min mamma vid hennes jobb..
Men usch vilket blåsigt väder det var =o(

Sen var vi hemma efter 2..
Lekte lite med Tindra.. vid 3 så somnade hon.. Hon hade ju inte sovit någon middag.. så lät henne sov till efter halv 5..
Passade på att diska undertiden.. =o)

Vid kl 6 så gick jag hem till Madde.. Sarah var redan där o maten var klar..
Jätte trevlig tjejmiddag var det =o) Får bli snart igen...


Kom hem innan 9.. Då låg Tindra o saov redan.. Hon hade visst somnat vid halv 8 redan.. så får se hur länge hon sover imorgonbitti =oP


Nu ska jag umgås med älsklingen.. =o)


Allt för mig nu!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0