Torsdag då =o)

Imorse var man uppe redan halv 7.. Åt lite frukost snabbt, innan jag väckte Tindra o gjorde henne iordning..
Lämnade henne hos Lena strax efter 7.. frukost skulle hon ju äta där idag =o)

Sen så knallade jag bort till Djurgårdens förskola i snövädret =oP
Jobbade 8 - 16:15 idag.. så en lång dag blev det..
Men var iaf en bra dag..

Håkan kom o hämtade mig när jag slutade.. Skönt att slippa gå hem =oP
Vi åkte o hämtade Tindra.. o så bara hem..
Tindra tog o kollade lite på Pippi..

Jag passade på att diska lite o sen skala potatis..
Käkade innan kl 6.. La tindra vid 7.. så nu har man inte gjort så mycket mer..
Bara tagit ett varmt bad.. =o)

Imorgon så får man se om man får jobba, eller så ska jag nog träffa vänner =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0