Träffat Tina =o)

Imorse var man uppe strax efter halv 7.. Var bara att klä på sig o väcka Tindra o göra henne iordning..
Gick sen o lämnade henne hos Lena strax efter 7..
Sen gick jag hem igen o åt lite frukost..

Håkan skjutsade sen mig till Slagsta.. Skulle jobba på Edlingevägen 8 - 11:15..
Vi var ute i det fina vår vädret nästan hela förmiddagen.. men mycket skönt i solen måste jag säga =o)

När jag slutade så tog jag bussen hem till Tina o Göran..
Satt där o snackade lite.. *trevligt* =o)

Efter kl 1 så gick jag o hämtade Tindra.. En bra dag hade tösen haft..
Vi knallade hemåt.. o tog det bara lugnt här hemma med lite lek =o)

Var o handlade lite sen på kvällen.. o sen blev det att vi käkade vid kl 6..
Har nyss lagt Tindra.. så nu sover hon..

Händer inte så mycket mer..  Ska bara kolla på tv snart =o)

Imorgon så ska Tindra till dagmamman som vanligt o jag får se om jag får jobba eller inte =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0