Träffat Tina o Sara =o)

Tack Dessi för att fixade iordning min blogg.. Nu är den jättefin o jag är supernöjd med den =o)

Imorse tog jag o
Tindra sovmorgon till halv 8.. *skönt* Sen var det bara att äta frukost o fixa sig iordning o äta lite frukost..
Lämnade sen Tindra hos Lena vid halv 9..

Inget jobb för mig idag.. så jag gick över en sväng till Tina o drack lite kaffe..  Sara kom oxå dit innan 10.. Trevligt att ses alla 3 för engångs skull =o)
Gick därifrån vid 11..

Hemma så tog jag det bara lugnt o fixade lite..
Sen så gick jag o hämtade Tindra vid halv 2..
Vi tog oss en promenad o gick o träffade mormor på vägen.. Tindra blev jätte glad att träffa henne..
Vi fäljde med henne en bit på vägen innan jag o Tindra skulle gå hem till oss.. Fast Tindra ville hellre följa med till "mommo" istället.. men inte idag inte =oP

Vi gick hem o käkade lite mellis.. Nu sitter Tindra o kollar på Pippi..
Jag har precis dammat alla hyllor i sovrummet o i vardagsrummet.. *duktig* =o)

Nu väntar vi på att Håkan ska komma hem från träningen, vilket han gör snart..
Då blir det att åka iväg o handla presenter åt min syster.. =o)

Vi ska ju till Kristinehamn imorgon.. men våran skit bil är ju inge bra att åka med.. *skrot* =o( så vi måste låna en istället..

Nej nu ska jag leka lite med Tindra =o)

Ha en bra kväll..

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Mycket snyggt med bilderna och din överskrift. Tror Dessie får göra ett inhopp hos mig någon gång också, haha :p

2009-03-07 @ 15:37:32
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0