Träffat Tina =o)

Idag så blev det att vara hemma med Tindra eftersom hon hade varit hängig igår..
Men idag var hon iaf pigg direkt när hon vaknade vid 9.. =o)

Vi åt lite frukost o fixade oss iordning..
Vi tog o knallade hem till Tina o Göran vid 10..

Kul att få se deras nya lägenhet..o vad fin den var.. Kul att ni hade fått iordning allt så fort oxå =o)
Satt där o drack lite kaffe o åt glass =oP *trevligt*
O Tindra hjälpte Göran att plocka upp saker ur flyttkartongerna.. det tyckte hon var kul =o)

Vid halv 1 så var vi hemma igen..  Käkade lite lunch då o sen blev det att Tindra satte sig o kollade på film.. Jag tog o tvättade lite kläder. o så blev det bara lugnt..
Blev sen att leka med Tindra när filmen var slut.. Satt o pusslade o läste lite =o)

Håkan kom hem vid halv 6.. Då blev det att vi käkade makaroner o korv..
La Tindra nu vid 7.. Imorgon ska hon iaf till dagmamman =o)

Jag ska jobba 8- 16 imorgon.. Skönt att få jobba lite.. Inge kul att vara hemma =oP

Nu ska jag umgås med älsklingen.. ;o)

Allt för mig nu =o)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0