Äntligen fått jobba =o)

Imorse gick vi upp vid kl 7..
Åt frukost o fixade oss iordning..
Sen var det bara att lämna Tindra efter kl 8..

Jag knallade sen bort till Fröslundavägens förskola där jag skulle jobba =o)
Blev en bra dag där... Ska jobba där imorgon oxå =o)
Slutade kl 3 o då knallade jag o hämtade Tindra..

Ute var dom när jag kom.. Blåste en massa såpbubblor =o)
O Tindra ville helst inte följa med hem heller =oP men till slut så kom hon med..

Hemma så blev det att vi lekte lite.. pusslade lite olika pussel o lekte med hennes dockor.
Sen var det bara att skala potatis för mig, så man skulle få nån mat att äta =oP

Åt efter kl 6 o sen blev det lite bus med Tindra o sen 2 godnattsagor =o)
Så efter halv 8 så la hon sig..

Usch är så trött o har så ont i huvudet.. så det blir nog sängen snart.. Finns ju ändå inget bra på tv heller... =o/
Hoppas man är piggare imorgon..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, ja det var rätt tufft! Än så länge håller dem sig lugna. Hoppas det håller i sig i några timmar till. Kram

2009-05-13 @ 16:29:18
Postat av: Dessi

Meh...mitt namn ville inte följa med!

2009-05-13 @ 16:29:49
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0