Arg...

Idag så lämnade jag Tindra kl 8 som vanligt..
Sen gick jag hem o dammade i vardagsrummet =oP

Knallade efter kl 9 o mötte Sara.. Vi gick till fröslunda o hämtade ut pengar o sen ett paket..  o sen följde jag med upp till henne o drack kaffe =o) *trevligt*

Vid 11 så var jag hemma igen.. Då hade Håkan vaknat =o)
Vi tog o spelade lite Wii =o) Klart att han ska vinna jämt =oP

Sen åkte vi ner till stan innan kl 12.. Håkan skulle klippa sig då o jag gick runt på stan en stund med Sarah.. trevligt att ses =o)
Sen när Håkan var klar så gick vi till Försäkringskassan.. Var ju tvungen att lämna en lapp så man får pengar.. =oP

Jag gick sen till arbetsförmedlingen kl 1 o Håkan åkte hem...
Fick sitta o vänta ett tag oxå.. Dom kan aldrig passa tiden..
Fick prata med en handläggare.. Som började babbla om att jag skulle börja nån kurs den 1 Juni, som håller på i 6 veckor.


Ingen större lust att gå på nåt sånt.. Har ju gått på sånt förr, för att lära sig hur man skriver cv o sånt skit.. Jävla idioter alltså.. varför ska man ha sånt över sommaren för?? Bättre att ha på vår, höst o vinter...  *arg som ett bi*

Efter arbetsförmedlingen så kom Håkan o Tindra o hämtade mig..  Håkan fick hämta Tindra idag =o)
Han skjutsade hem oss o så åkte han o tränade..

Jag o Tindra åt lite mellis o så lekte vi lite..
Sen så badade jag o Tindra oxå.. så nu är vi rena =o)
Håkan kom iaf hem efter 4 igen..

Nu har vi precis fått Mickes bil, som vi ska låna imorgon när vi ska till Kristinehamn..
Ska snart äta mat oxå.. o så kanske vi ska åka iväg o spela lite poker senare oxå.. Var ju ett tag sen =o/

Allt för mig nu =o)

Kram


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Haha stackars dig väl lagom till sommaren då sätter dom in dig i en kurs fan vad störda :-( hade varit bättre om det varit i oktober :-) Hur många timmar är den då om dagen? har inte ams stängt under sommaren??? hur mycket får du om du går i kursen då? pöss

2009-05-17 @ 20:17:35
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0