Fikat hos Ewelina =o)

Idag har man inte gjort så himla mycket..
Efter att ha lämnat Tindra hos dagmamman imorse.. så gick jag hem o sov igen till halv 11 =oP

Gick över till Ewelina efter kl 12 o fikade lite.. Satt o pratade en massa oxå.. *jätte trevligt*

Hemma innan halv 3 igen.. o då gick jag o Håkan o hämtade Tindra..
En bra dag hade hon haft =o)
Sen tog vi o åkte till Coop forum o handlade lite..

O så har vi bara varit hemma ikväll.. Lekt med Tindra.. o käkat mat =oP
Sen har jag hunnit med att diska oxå..
La Tindra efter kl 7..

Har bara kollat lite på tv nu ikväll.. "Färjan" kollade vi på.. Annars finns det ju aldrig något bra på tv..

Imorgon ska jag jobba.. *jippi* =o) halv 9 till halv 1..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0