Fikat med Rebecka =o)

Imorse sov vi till strax efter 7.. hade kunnat sova mycket längre, eftersom att jag sov så dåligt inatt..  =o(
Men jag o Tindra fixade iaf oss iordning o åt frukost..
Sen var det bara att gå o lämna henne hos Lena kl 8..
Jag gick hem o tog det bara lugnt en stund..

Vid kvart i 10 så träffade jag Rebecka.. Vi knallade ner till stan..
Tog oss en fika på Amarant..o så gick vi o kollade lite på kläder..
Hittade en overall till bebisen.. för bara 99 kr på rean. supermjuk o skön var den.. så den kommer till användning i höst/vinter sen =o)


Vid halv 1 så var jag hemma igen.. Blev bara att fixa lite här hemma.. Det gamla vanliga =oP
Sen gick jag o hämtade Tindra vid 2..

Hemma så ville Tindra se på Pippi.. o det fick hon..
Tina kom över en stund o drack kaffe oxå.. *trevligt* =o)
Vid halv 4 så gick hon hem..
Då tog jag o lekte med Tindra.. vi pusslade lite =o)

Sen vid kl 5 så tog jag o Tindra o badade... heheee hon tycker det är kul att bada med mig =oP Stänkte en massa vatten på varandra..  =o)


Halv 6 så kom Håkan hem.. Så då duschade jag Tindra, så fick Håkan ta hand om henne.. O jag tog o duschade efter det...
Sen blev det att vi käkade efter kl 6..
Tindras farfar kom över en liten stund oxå o hälsade på..

Nu har man nyss lagt Tindra.. blev 2 böcker att läsa som godnattsaga idag =o) Kul att läsa för henne.. för hon lyssnar så bra =o)

Nu är det snart dags att se på "Färjan" =o) Sen blir det nog sängen.. är helt slut..


Imorgon så ska jag jobba.. 9- 15.. *Jippi* =o) Tur att det är så nära oxå..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Tack :-) ja jag förstår varför du väntade med o berättade trevligare och säga öga mot öga :-) telefon o sms kan man snacka om andra saker :-) vad gör du i dag då? kram

2009-05-12 @ 16:04:46
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0