Fikat med Sara o Hasse =o)

Söndag idag då.. Uppe vid 9 imorse. Åt lite frukost med Tindra o fixade oss iordning..
Sen blev det att vi lekte =o)

Jag gick till affären o handlade lite o så köpte jag glass åt oss oxå =o)
Tindra la sig o vilade vid 1..
Då tog vi det bara lugnt.. =o)

Sen käkade vi korv med bröd här hemma efter kl 2, när Tindra hade vaknat..
Sen efter halv 3 så knallade vi till Fröslunda tobak..

O sen till kl 3 gick vi hem till Sara o Hasse =o)
Var inne där en stund o satt o pratade o Tindra passade på att leka med barnen. =o)

Sen så gick vi ut vid halv 4, blev en sväng till en lekpark.. Kaffe o fikabröd hade vi oxå med oss ut.. Jätte trevligt hade vi det.. o barnen lekte en massa =o)
Sen till halv 5 så gick vi tillbaka hem till dom o hämtade alla bebis sakerna som jag hade köpt att dom förut =o)
Så det släppade vi med oss hem..
Mycket blev det i vagnen o så fick Håkan bära lite oxå =oP
Men skönt att ha det hemma iaf.. Så nu ska det bara tvättas, allt som går att tvättas vill säga =o)

Vi får ta o träffas snart igen.. alltid lika kul o ses =o)

Lämnade bara upp sakerna i lägenheten innan vi åkte iväg direkt till Håkans föräldrar..
Dom vill bjuda oss på mat.  så efter kl 5 var man där =o)
Trevligt var det iaf där..
Åkte hem efter kl 7..

Hemma så var det bara att göra Tindra klar för sängen.. o lägga henne.. Hon somnade direkt =o)
Men en rolig dag har hon iaf haft..

Nu händer inte mycket mer här.. Känner mig ganska pigg för engångs skull =oP

Imorgon så ska Tindra till Lena =o)
O jag ska träffa Jossa imorgon.. ska bli så kul..
Om jag inte får jobba förstås...

Usch måste fan ta tag i o städa här hemma oxå, men har ingen ork eller lust till det =o(
Får se om man gör det imorgon eller inte...
Måste ju även börja slänga ut en massa möbler/ leksaker från Tindras rum.. så att bebisen kommer få plats där sen..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0