Filip 2 år =o)

Grattis Filip på 2 års dagen =o) Mosters gullunge blir stora killen idag..
Vi ses på lördag =o)

Imorse så gick jag o lämnade Tindra som vanligt efter 8 hos Lena..
Träffade sen Sara o Hasse o gick hem till dom o drack kaffe =o)
Köpte lite leksaker av dom oxå, så Tindra fick en radiostyrd bil.. Hehehe den tyckte hon om =o)
 o så var det lite andra saker oxå.. Bra att man kan handla billigt =o)
Satt o snackade en massa oxå. *trevligt*
 O Sara tog o rakade håret på mig oxå.. Underhåret alltså, som jag jämt så nu är det kort igen =oP

Håkan kom o hämtade mig kl 11.. o så åkte vi till Ica Maxi o handlade..
Blev en riktig storhandling, så nu behöver man inte handla mer mat på några veckor =oP


Hemma igen innan kl 1.. Då var det bara att plocka in alla varor o sen tog jag o diskade oxå. *duktig* =oP

Till kvart i  2 så gick vi o hämtade Tindra.. Glad blev hon att pappa var med o hämtade =o)
Hon hade iaf haft en bra dag...

Vi knallade bara hem o lekte lite med Tindra o så käkade vi makaroner o köttbullar vid kl 5.. *smaskens*
Sen åkte Håkan iväg o hjälpte Micke en stund.. så jag o Tindra passade bara på att ta det lugnt..

La sen tindra strax efter 7.. Hon somnade direkt.. =o)
O jag passade på att ta mig ett varmt bad då.. Kyligt ute ju =oP

Nu har man inte gjort så mycket mer.. Ska snart ta o sova..

Imorgon så ska Tindra som vanligt till dagmamman.. o jag får se vad vi ska hitta på =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Filip tackar och bucka så mycket :-9 nu e han stora killen allt :-)

2009-05-14 @ 22:16:37
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Filip tackar och bucka så mycket :-9 nu e han stora killen allt :-)

2009-05-14 @ 22:16:58
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0