Grillkväll =o)

Usch vilket regnväder det varit idag.. Först regn sen sol o så regn.. =o/
Lämnade iaf Tindra kl 8 imorse.. o gick sen o jobbade på fröslundavägens förskola.. halv 9 till halv 1 =o)

Efter att jag slutat jobba så gick jag bara hem o tog det lugnt o tog mig en dusch.. Håkan var iväg o tränade.. men kom hem efter halv 2..


Blev bara lugnt för oss innan det var dags att gå o hämta Tindra kl 3..
Gick sen hem till Sara o Hasse.. så barnen fick leka lite hos dom =o)
Fikade även lite o satt o snackade... *mycket trevligt*

Efter 5 så gick vi tillsammans till grillkvällen, som dagmammorna hade ordnat..
Kom iaf några stycken.. fast vädret var ju inte det bästa iaf =o/
Grillade lite korv o så fick vi gå tipspromenad =o)

Efter 7 så var vi hemma.. Tindra fick ta sig ett bad då o så satt hon o pusslade..
Jag tog mig oxå ett varmt bad sen... Var ju inget skönt väder man hade varit ute i...

Imorgon får man hoppas på bättre väder iaf..  Jag är ledig imorgon o Tindra oxå, eftersom det är planeringsdag då..
Har iaf lite planer för dagen =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0