Haft besök =o)

Imorse tog vi o sov till kvart över 7.. Var sen bara att sätta fart o fixa sig iordning o äta frukost..
Sen gick jag o lämnade Tindra efter kl 8...
Mötte upp Sara o Hasse o vi knallade hem till dom o tog en kaffe =o)

Vid 10 så var jag hemma igen.. Då blev det bara lugnt =o) Håkan vaknade då oxå =oP

Åkte ner till stan o tog oss en fika vid 12.. Sen åkte vi vidare till Willys o handlade lite..
Hemma sen igen vid halv 2.. Då blev det bara att fixa lite här hemma.

Håkan åkte iväg innan halv 3 med sin pappa.. Håkans mamma har hamnat på sjukhus =o(
Jag tog o knallade iväg vid tjugo i 3 o hämtade Tindra..
Ute var dom när jag kom dit..
Sara o Hasse kom o hämtade sina barn då oxå...


Sen tog dom o följde med hem till oss.. Fikade lite här o barnen lekte en massa =o)
Blev en massa prat oxå.. Mycket trevligt med besök..
Vi ses snart igen..  =o)
Vid halv 6 så gick dom härifrån..

Då blev det bara för oss att laga pizza.. *smaskens*
Nu har man precis lagt Tindra.. Hon har iaf haft en rolig kväll.. =o)

Händer inte så mycket mer här inte..

Imorgon så får vi se vad som händer..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♥ ny design!

söt header! =)

2009-05-19 @ 19:19:54
URL: http://jeennyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0