Haft besök =o)

Idag så vaknade Tindra efter halv 9, så då var det bara för mig att kliva upp =oP
Käkade lite frukost o sen tog Tindra o pusslade lite..

Blev sen att jag o Tindra tog oss ett bad.. Hon tycker det är roligt när jag badar med henne =oP
Håkan gick upp vid halv 11.. *sjusovare*

Vi åkte ner till stan vid halv 12.. Tog oss en glass på stan.. Fint väder ju.. o mycket folk var det oxå..
Hemma igen vid kl 1.. Blev bara att fixa lite här hemma då..

Kl 2 så kom Sara, Hasse o barnen över o fikade.. Barnen busade en massa o vi vuxna tog o spelade lite Wii idag med.. hehehe skojigt ju =o)
Vid 4 gick dom hem..

Vid halv 5 så åkte vi o hälsade på Håkans mamma på sjukhuset.. bättre med henne iaf =o)
Innan kl 6 var vi hemma igen..

Har nyss ätit lite mat o nu har vi fått besök utav Henke =o)
Tindra ska snart ta o sova, hade jag tänkt =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0