Haft besök =o)

Nu har är man ju i vecka 20 då o halva tiden har gått.. Här går det undan =o)
Känner nästan hela tiden hur bebisen rör sig i magen =o) *så mysigt*
Hehhee snart kommer dom riktiga sparkarna oxå =oP


Idag var man uppe efter kl 8.. Åt frukost med Tindra o fixade oss iordning.
Sen blev det en massa bus..hehee =o)

Vid halv 1 så åkte vi hem till Håkans föräldrar o hälsade på..
Fikade lite där o satt o pratade.. =o)
Åkte därifrån vid halv 3..

När vi kom hem precis så fick vi besök utav Sara, Hasse o barnen =o)
Ungarna lekte en massa i Tindras rum.. Så kul hade dom..
O vi vuxna satt o pratade en massa o så fikade vi oxå..
Alltid lika trevligt att ses =o)
Ses på torsdag igen =o)

Efter halv 5 gick dom hem.. då var det bara att städa iordning i Tindras rum =oP
O så diskade jag bort all disk oxå... *duktig*
Sen tog vi o käkade lite mat vid halv 7.. o så var det bara att läsa saga för Tindra innan hon la sig efter kl 7 =o)

Nu blir det lugnt här... 
Imorgon så får vi se vad som händer antingen om jag får jobba eller så ska jag fika med en kompis på stan =o)


Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha! Helt otroligt, halva tiden redan. Tyckte det inte var länge sen du plusade. Hoppas andra halvan går lika fort.

2009-05-11 @ 09:53:03
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, jag tror det är en fotbollsspelare denna gång :p

2009-05-11 @ 14:43:59
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, jag tror det är en fotbollsspelare denna gång :p

2009-05-11 @ 14:44:38
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0