Inte mycket...

Idag har det inte hänt så mycket här.. =oP

Lämnade Tindra som vanligt kl 8 imorse.. Men nu är hon ledig tills på måndag igen =o)
Sen gick jag hem o la mig o sov till kvart över 11.. =o)

Blev sen bara lugnt här hemma.. Håkan åkte iväg o tränade vid halv 1..
Sen var kl plötsligt tjugo i 3.. Så då gick jag till Lena o hämtade Tindra.. Håkan hade redan kommit dit då.. =o)

Sen åkte vi till Coop forum o handlade lite o sen in på systembolaget oxå..
Hemma igen vid halv 4.. då blev det lek med Tindra...

Sen efter halv 5 så åkte vi iväg en sväng... Till sjukhuset o hälsade på Håkans mamma.. Hon var iaf pigg.. bra det =o)
Kom hem vid kl 6 igen..

Nu ska vi snart äta mat.. lite senare idag, men det gör ju inget.. =oP

Imorgon så är det ju röddag.. Blir att träffa vänner då.. får hoppas på bra vädert bara =o)


Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0