Jobbat =o)

Tisdag idag då.. o idag har jag jobbat =o)
Halv 9- halv 1 på Fröslundavägens förskola.. Skönt o få jobba lite..

När jag slutade så gick jag hem en kort stund.. Sen åkte jag o Håkan ner till stan o träffade Tina o Emma o så Tinas syster oxå, vid halv 2..
Vi tog oss en fika på 21:an.. *trevligt att ses*

Vid halv 3 så åkte vi hem o knallade o hämtade Tindra istället..
Ute i det fina vädret var dom när vi kom.. Tindra ville inte alls följa med hem.. men det är ju inget ovanligt =oP

Vid halv 4 så åkte Håkan o Tindra o hälsade på Håkans mamma. Jag blev kvar hemma o städade upp i Tindras rum o duschade..
Sen efter halv 5 så kom dom o hämtade upp mig.. Vi åkte runt  lite o kollade efter dynor till stolarna på balkongen. men hittade inga =o/


Hemma igen så blev det lite lek med Tindra innan det var dags att äta.
La Tindra nu vid 7.. o nu sover hon iaf =o) Hoppas hon sover bra inatt..

Imorgon så ska jag oxå jobba.. 9 till 1 =o) sen får vi se vad man hittar på efter det..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0